Zákazník na trhu je kráľ
- Obsahová náplň prednášky:
Tvorba predajného procesu konceptu konkrétnych značiek v podmienkach SR ale aj v zahraničí
Čo je aktívny predaj a ako dlhodobo zvyšovať predaj firmy
Ako efektívne vytvoriť marketing službe a produktu
Čo je orientácia na zákazníka a aký má význam proaktívny prístup v predaji
Ako zdvojnásobiť svoj príjem
Diskusia o skúsenostiach z koučovania predajných tímov
Ktoré značky majú perspektívu zaujať a udržať sa na trhu z dlhodobého hľadiska
Aké sú najčastejšie chyby pri marketingovej propagácií produktu
Ako bojovať na trhu s konkurenciou
Karin Kniez: Tréner, poradca a kouč pre nadnárodné značky už viac ako 20 rokov. Bola pri tvorbe predajných procesov koncernu Volkswagen a ich implementácii v podmienkach SR. Medzi jej klientov patria aj značky ako Mercedes-Benz, Audi, Seat alebo McDonalds. Je špecialista na aktívny predaj a dlhodobo zvyšuje predaje svojich klientov. Známa je tým, že potenciál v predaji vidí aj tam, kde sa ho väčšina neodváži ani hľadať.