Deň vína v SuPerUni CoWorku

308718879_158899740097521_2753722835234291864_n
      • Obsahová náplň prednášky: 

        Aktuálny stav na tému Slovenské víno so zameraním na marketing a produkciu slovenského vína

        • – Postavenie Slovenského vína v rebríčku medzinárodných vín 

        • – Ako funguje podnikanie v oblasti vinárstva 

        • – Preferencie zákazníkov, podiel predaja slovenského vína na trhu, štatistiky a porovnania predaja distribúcie slovenského vína u nás a v zahraničí 

        • – Aké sú očakávania vzhľadom na aktuálne vyvíjajúcu sa ekonomickú situáciu, ekonomicky únosná cena hrozna ako suroviny 

        • – S čím musia slovenský vinári najviac bojovať vzhľadom na predaj slovenského vína 

        • – Ako osloviť zákazníkov na podporu slovenského vína 

        • Degustácia vína: odprezentovanie vín z dvoch vinárstiev, diskusia na tému konkrétnych odrôd, technológie výroby vína, dovoz hrozna a vína zo zahraničia, hektárové úrody a vstupné náklady podniku, legislatíva vína a hrozna ako suroviny 

      •  
          •  

          •