Zákazník na trhu je kráľ

      • Obsahová náplň prednášky: 
    • Tvorba predajného procesu konceptu konkrétnych značiek v podmienkach SR ale aj v zahraničí 

    • Čo je aktívny predaj a ako dlhodobo zvyšovať predaj firmy 

    • Ako efektívne vytvoriť marketing službe a produktu 

    • Čo je orientácia na zákazníka a aký má význam proaktívny prístup v predaji  

    • Ako zdvojnásobiť svoj príjem  

    • Diskusia o skúsenostiach z koučovania predajných tímov 

    • Ktoré značky majú perspektívu zaujať a udržať sa na trhu z dlhodobého hľadiska  

    • Aké sú najčastejšie chyby pri marketingovej propagácií produktu 

    • Ako bojovať na trhu s konkurenciou 

    • 🤩🛒Karin Kniez: Tréner, poradca a kouč pre nadnárodné značky už viac ako 20 rokov. Bola pri tvorbe predajných procesov koncernu Volkswagen a ich implementácii v podmienkach SR. Medzi jej klientov patria aj značky ako Mercedes-Benz, Audi, Seat alebo McDonalds. Je špecialista na aktívny predaj a dlhodobo zvyšuje predaje svojich klientov. Známa je tým, že potenciál v predaji vidí aj tam, kde sa ho väčšina neodváži ani hľadať.